دی ۰۹, ۱۴۰۰ ۲۲:۰۱ Asia/Dushanbe
  • محور مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی در تعقیب دشمن است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محور مقاومت در تعقیب دشمن در تمام سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،سرلشکر «حسین سلامی» در گرامیداشت دومین سالروز شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» و ارتحال آیت‌الله «مصباح یزدی» از مراجع عظام تقلید که با عنوان «شکوه شهادت و کرامت» در قم (جنوب تهران)برگزار شد، به عمق نفوذ انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان با محوریت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در همه سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

  • سرلشکر سلامی در ادامه به شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما برخلاف همه معادلات به برکت خون این شهید مقاومت قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شده است.
  • سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سوم ژانویه 2020 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه