بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ Asia/Dushanbe
  • رئیس‌جمهوری ایران : نگاه امام خمینی (ره) به مردم تشریفاتی نبود

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: نگاه امام خمینی (ره) به مردم تشریفاتی نبود، بلکه ایشان به قدرت و مشارکت مردم باور داشتند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: سیره و سلوک بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به مردم و توکل به خدا و همراه کردن مردم با خود، دو اصل اساسی مبنای ایجاد تحول مصلح بزرگ قرن بود.
رئیسی تاکید کرد: امام خمینی (ره) به قدرت مردم و مشارکت آنان باور داشت، اما سیاستمداران جهان توجهی در عمل به مردم ندارند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توجه به مردم، همواره جلوه های مشترکی داشته است و اکنون نیز دارد، گفت: هر جا موفقیتی حاصل شد،مردم در میدان بودند.
رئیس قوه مجریه ایران با تاکید بر این موضوع که مردم همواره در صحنه‌های انقلاب حضور دارند، افزود: توجه به مردم برای همه دولت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی یک اصل است.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیأت دولت، امروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند.
 

کلیدواژه