بهمن ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۷:۵۸ Asia/Dushanbe
  • بازتاب مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رسانه های صربستان
    بازتاب مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رسانه های صربستان

خبرگزاری بتا صربستان با انتشار گزارشی نوشت: امروز مردم ایران در شهرهای مختلف به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خودرو و موتورسیکلت راهپیمایی کردند.

43 سال پیش در دوازدهم بهمن سال 1357 هجری شمسی (اول فوریه 1979) حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، پس از پانزده سال دوری و تبعید از وطن، درمیان استقبال پرشور مردم، قدم به خاک ایران اسلامی گذاشتند.پس از گذشت ده روز از ورود امام خمینی(ره) به ایران، در روز 22 بهمن سال 1357 (11 فوریه سال 1979) انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پیروزی رسید.

خبرگزاری بتا صربستان گزارش داد، راهپیمایی ها در تهران، از چند نقطه به سمت میدان آزادی این شهر آغاز شد و با سخنرانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

براساس این گزارش، مردم در خیابان های تهران با سر دادن شعارها و در دست داشتن پرچم‌ های ایران و پوسترهایی با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.

.خبرگزاری تانیوگ صربستان نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصاحبه ای را با رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد انجام داد

بیشتر بخوانید :

کلیدواژه