فروردین ۳۰, ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸ Asia/Dushanbe
  • فرمانده کل سپاه پاسداران :دشمن از وحدت بین ارتش و سپاه بیمناک و عصبانی است

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از وحدت بین ارتش و سپاه بیمناک و عصبانی است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،سردار سرلشکر پاسدار«حسین سلامی»در دیدار با  امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه وسعت و عظمتی که دارد در حوزه های مختلف تجهیزاتی و تخصصی پیشرفت های چشمگیری داشته است.

  • سرلشکر سلامی با اشاره به پیشرفت های تحقیقاتی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جهاد خود کفایی در ارتش از قدمت و روند بسیار خوب و موفقی برخوردار است و به واسطه آن برخی تخصص‌ها در ارتش از جمله حوزه های هوایی، بالگردی و دریایی ریشه‌ای قوی و دیرینه دارد که در دوران پرشکوه انقلاب با وجود جنگ تحمیلی، کارکنان متخصص و متعهد این بخش‌ها برای پویا نگه داشتن تجهیزات و نیروی مربوطه مخلصانه و مجاهدانه تلاش کردند.
  • سرلشکر سلامی  پیشرفت های ارتش و سپاه در حوزه پهپادی  را بسیار ارزشمند و قدرت ساز  توصیف کرد و گفت: ساخت پهپاد با تکنولوژی‌های متعدد آن امروز هم در ارتش و هم در سپاه بسیار چشمگیر است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی هم با بیان اینکه وحدت و همدلی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح بسیار شیرین و خوشحال کننده است،درباره پیشرفت های دفاعی و تحقیقاتی ارتش گفت: خودکفایی در ارتش سابقه طولانی دارد و  سیر تکاملی آن همچنان ادامه دارد.
29 فروردین (18 آوریل) در تقویم ایران، به نام روز ارتش نامگذاری شده است.
 

کلیدواژه