اردیبهشت ۰۸, ۱۴۰۱ ۰۹:۲۴ Asia/Dushanbe
  • عباس زاده مشکینی: مردم دنیا در روز قدس فریاد استکبارستیزی سر می‌دهند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: مردم دنیا در روز جهانی قدس فریاد استکبارستیزی و دفاع از حقانیت مردم فلسطین را سر خواهند داد.

جمعه 29 آوریل 2022 (9 اردیبهشت 1401) مصادف با 27 رمضان 1443 روز جهانی قدس است.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای زنده ماندن مساله اساسی فلسطین و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینی‌ها و بسیج نیروها برای نجات قدس‌شریف از اشغال صهیونیست‌ها، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

  • به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،«محمود عباس‌زاده مشکینی» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت و هویتی دارد، درباره اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز جهانی قدس، افزود: مردم آزاده جهان در این روز به همه رذیلت‌های سیاسی اعتراض می کنند.
  • نماینده مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سنبل اقدامات غیرانسانی و جنایتکارانه است و در مسیر افول قرار دارد افزود: رژیم صهیونیستی با اشغالگری‌های خود درصدد نسل کشی در مناطق فلسطین است اما باید بداند اقدامات نامشروعش به نتیجه مطلوب ختم نخواهد شد زیرا فلسطینیان تمام قد در مقابل آنها ایستاده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: روز جهانی قدس، روز دفاع از آرمان های اسلامی و انسانی است که بر اساس آن همه مردم آزادی خواه دنیا به دنبال برپایی عدالت هستند.

کلیدواژه