تیر ۱۶, ۱۴۰۱ ۱۸:۴۳ Asia/Dushanbe
  • فرمانده کل سپاه: تلاش دشمن برای انزوای سیاسی ایران شکست خورده است
    فرمانده کل سپاه: تلاش دشمن برای انزوای سیاسی ایران شکست خورده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام توطئه های دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران با شکست کامل رو به رو شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در همایش سراسری رئیسان استانی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در تهران، با بیان اینکه دشمنان با محوریت استکبار و رژیم تروریستی و مافیایی آمریکا جنگ اقتصادی جهانی را ضد ایران اسلامی به راه انداخته‌اند، افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت هوشمندی و آگاهی مردم و توانمندی‌های درونی ضمن مقابله با تحریم‌ها، نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.
سرلشکر سلامی خطاب به مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: امروزه داشتن قدرت در سلاح جنگی نیست؛ قدرت اصلی هر کشوری آگاهی و ایمان مردم آن کشور بوده که منشاء اصلی بقای جمهوری اسلامی ایران هم این مهم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی از خود سه عنصر قدرت، اراده برای اعمال قدرت و اعمال قدرت نشان داد که از جمله می توان به ساقط کردن پهپاد جاسوسی متجاوز راهبردی دشمن، بازداشت تفنگداران دریایی متجاوز، حضور پرقدرت در نقاط مختلف جهان، حمایت از مقاومت اسلامی منطقه، پاسخگویی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس و اعلام رسمی و آشکار آن با شجاعت و قاطعیت اشاره کرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ایران به رغم مواجهه با جنگ تمام عیار رسانه ای، فرهنگی، اقتصادی، اطلاعاتی و روانی که مستمر و بدون انقطاع در جریان است، در حال سازندگی بوده و مقاومت مردم ایران نشان می دهد که  قدرت حقیقی در قلب های ما است.
فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان ضد ایران، قدرت های بزرگ و عظیمی در یمن، سوریه و لبنان در امتداد انقلاب اسلامی شکل گرفته است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با روشنگری و آگاهی بخشی در تداوم نقش‌آفرینی‌های درخشان و افتخارآمیز گذشته کمک کند.

کلیدواژه