شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ ۰۸:۱۵ Asia/Dushanbe
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: دشمن بهره مندی ایران از ظرفیت‌ فناوری‌های نوین را برنمی‌تابد
    رئیس سازمان انرژی اتمی: دشمن بهره مندی ایران از ظرفیت‌ فناوری‌های نوین را برنمی‌تابد

 معاون رئیس جمهوری و رئییس سازمان انرژی اتمی ایران، داشتن ظرفیت فناوری‌های نوین را برای هر کشوری یک قدرت دانست و گفت: ابرقدرت‌ها استفاده از این ظرفیت‌ و توانمندی‌ها را برای جمهوری اسلامی ایران برنمی‌تابند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهوری و رئییس سازمان انرژی اتمی ایران، شامگاه جمعه در یادواره شهدای هسته‌ای و 110  شهید پایگاه بسیج  آیت‌الله سعیدی کاشان، استان اصفهان، مرکز ایران، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و برخی از متحدانش ضد جمهوری اسلامی افزود: ایران  سازش ناپذیرست و مسیر استقلال، عزت و منافع کشور را با هیچ چیزی معامله نمی‌کند.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای در آغاز راه است و این دانش ظرفیت‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد که برای نسل حاضر و آینده بسیار موثر خواهد بود.
معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر کشوری که فناوری‌های نوظهور در اختیار دارد، قدرتمند است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه بدون کمک  از کشورهای دیگر و با وجود تمامی مزاحمت‌ها و اقدام‌های مخرب که دشمنان انجام می دهند، صاحب فناوری‌ها نوین شده و از سلطه استکبار جهانی خارج شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با یادآوری دوگانگی برخورد دشمنان با موضوع هسته ای ایران، افزود: دشمنان معتقدند ایران دارای رهبری کارآمد است و اگر به فناوری پیشرفته، مجهز و دارای منافع و قدرت اقتصادی برسد، کسی توان مقابله با آن را ندارد.

کلیدواژه