شهریور ۲۲, ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱ Asia/Dushanbe
  • تهران، میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم
    تهران، میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم

پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم شامل باغبانی،گلخانه،نهاده،سامانه های نوین آبیاری،ماشین آلات،ادوات و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران در حال برگزاری است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، در این رویداد بین المللی که از روز دوشنبه آغاز به کار کرده است، شرکت کنندگان در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپاد‌ های کشاورزی، سامانه‌ های نوین آبیاری، نهاده‌ها (کود، سم و بذر)، گل و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع حضور یافته اند.

این نمایشگاه با رویکرد صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان ایرانی و معرفی توانمندی‌ های ساخت داخل در سطح بین المللی برگزار شده است.

رایزنی، برنامه ریزی و هماهنگی با سفارت‌ها و کنسول گری‌ های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشور‌های عراق، قطر، عمان، امارات، کویت، روسیه، هلند، آلمان، ترکیه، چین، افغانستان و کشور‌های حوزه اوراسیا برای دعوت از مقامات بلند پایه و هیات‌های تجاری، برگزاری میز تخصصی، برگزاری تور‌های نمایشگاهی، بازدید از مجموعه‌های بزرگ صنعتی و برگزاری کارگاه‌ ها و استارت آپ‌ های آموزشی از جمله برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

 پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم تا 15 سپتامبر پذیرای عموم علاقمندان است.

کلیدواژه