آبان ۰۷, ۱۴۰۱ ۱۶:۱۴ Asia/Dushanbe

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : مردم با حضورشان همواره آمریکا را تحقیر و بار‌ها ثابت کرده اند که به فرموده امام خمینی ( ره ) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

" سردارسرلشکر حسین سلامی " در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز  ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم ایران در سومین حرم اهل بیت  با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،  سردار سلامی، حضور باشکوه مردم شیراز در مراسم تشییع شهدای حرم شاه چراغ (ع) را شکست قطعی دشمنان قسم خورده ایران دانست و گفت: حضور در صحنه مردم آگاه و بصیر ایران، تیر خلاص را به سینه آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان خوار و زبون می‌نشاند.

فرمانده کل سپاه،   با بیان اینکه توطئه و اغتشاشات اخیر محصول رژیم صهمیونیستی است، تاکید کرد: آن‌ها شکست‌های بزرگی از ملت در ۴۳ سال گذشته دریافت کرده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را تحریم کرد و دارو و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، گفت:  قهرمان مبارزه با ترو‌ریسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند، پایگاه آ‌مریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پا‌سخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی گفت :  آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌ سعود خسته و شکست‌ خورده نفوذ و قدرت سیاسی و معنوی ایران عزیز را در سرزمین‌های دور‌دست دیدند، و  متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند و آن‌ها پس از شکست‌های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان کشور  آسیب بزنند.

کلیدواژه