آبان ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲ Asia/Dushanbe
  • اجتماع راهپیمایی 13 آبان
    اجتماع راهپیمایی 13 آبان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، نتیجه اقدامات مداخله‌جویانه و شرارت‌افروز دشمنان پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز استکبار ستیزی، افزود، آنچه امروز همه دنیا مشاهده می کنند، حضور گسترده و پرشور ملت شریف ایران است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی همچنان پای انقلاب خودشان ایستاده اند و در مقابل جبهه استکبار مصمم و قوی هستند،درباره مطالبات مردم ایران برای پاسخ دادن به جنایات تروریست‌ها در حادثه شاه چراغ و دیگر مناطق کشور، گفت، مردم ندای انتقام سر می دهند و دشمنان هم ما به خوبی می‌دانند که  انتقام گرفته خواهد شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد، مردم ایران در صحنه هستند و هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نمی کند، زیرا دشمنان ایران اسلامی از نتیجه اقدامات خود ضد مردم مایوس شدند.
سرلشکر سلامی درباره مطالبات مردم در برخورد با اغتشاشگران هم گفت، درباره علل و ریشه های چنین حوادثی تمرکز شده است و حتماً به اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز پاسخ داده می شود.

بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.
در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ در حال بررسی سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند؛ در همین حال، میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

کلیدواژه