آذر ۰۹, ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶ Asia/Dushanbe
  • ملی پوش فوتبال ایران در جمع شش چهره سرشناس جام جهانی قطر
    ملی پوش فوتبال ایران در جمع شش چهره سرشناس جام جهانی قطر

 با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی قطر «مهدی طارمی» ملی پوش فوتبال ایران به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی، در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.

به گزارش" ورزش سه"، «مهدی طارمی» مهاجم ملی پوش ایران  در این دوره از رقابت‌های جام جهانی موفق شد با زدن دو گل بهترین مهاجم فوتبال ایران در ادوار جام‌های جهانی لقب بگیرد، از بهترین مهاجمان از نظر تعداد شوت به دروازه حریفان است.
مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در این دوره در سه بازی و مجموع ۲۷۰ دقیقه موفق شده ۲ شوت در چارچوب به سمت دروازه حریفان شلیک کند و در رده ششم بهترین‌ها جای بگیرد.


طارمی علاوه بر زدن دو گل یک پاس گل هم در بازی برابر ولز در کارنامه خودش ثبت کرد تا عملکردی قابل قبول را از نظرآمار فردی برای خودش به جا گذاشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب  در سومین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا رفت که  این بازی با نتیجه  یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید.


تیم ملی فوتبال ایران با این شکست از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند.
جام جهانی فوتبال قطر، بیست‌ودومین جام جهانی است که از روز یکشنبه بیست‌ویکم نوامبر آغاز شد و  تا هجدهم دسامبر ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.
جام جهانی فوتبال، پربیننده‌ ترین رخداد ورزشی در دنیا است و هر چهار سال یک بار برای مشخص شدن قهرمان فوتبال جهان  برگزار می‌ شود.

کلیدواژه