بهمن ۱۱, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۸ Asia/Dushanbe
  • رئیس جمهوری ایران : انقلاب اسلامی با همه فتنه‌ها و توطئه‌ها در دنیا جلوه‌های بیشتری یافت
    رئیس جمهوری ایران : انقلاب اسلامی با همه فتنه‌ها و توطئه‌ها در دنیا جلوه‌های بیشتری یافت

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با همه فتنه ها و توطئه های دشمن، ماندگار شده و جلوه های بیشتری در دنیا پیدا کرده است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: با اخلاص و حقانیت حضرت امام خمینی (ره) وفاداری و دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی گسترش یافت و بعد از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب علی رغم همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن، جلوه های بیشتری در دنیا پیدا کرده است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فتنه‌های بسیاری برای از بین بردن انقلاب و میراث گرانقدر امام خمینی (ره) در بیش از چهار دهه گذشته صورت گرفته است، افزود: امام مردم را باور داشت و امروز باید اراده مردم و خواست آنها برقرار باشد.
رئیسی به وفاداری و دلباختگی مردم به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نشانه این دلداگی مردم، شهدا هستند که جان خود را برای حفظ و حراست از انقلاب دادند. 
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه راه مصون‌سازی جوانان آشنایی با شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و ابعاد انقلاب اسلامی است، گفت: اهل فرهنگ و قلم بدانند امروز یکی از راه‌های مصون‌سازی جامعه و جوانان که امام  خمینی (ره) و جنگ را ندیدند این است که آرمانهای انقلاب اسلامی ایران برای جامعه امروز هنرمندانه بیان شود. 
رئیس قوه مجریه ایران همچین با بیان اینکه وظیفه دولت و همه کسانی که در کسوت خدمت گذاری هستند توجه به خواست و ارداه مردم است افزود: باید در جهت راهبرد رهبری و نظام حرکت کرد زیرا راهبرد نظام جمهوری اسلامی راهبرد ایجاد امید و راهبرد دشمن ایجاد یأس است.
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری و اعضای دولت سیزدهم ایران صبح روز سه‌شنبه و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
چهارشنبه 12 بهمن 1401 هجری شمسی برابر با اول فوریه 2023 میلادی، آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید :

کلیدواژه