بهمن ۱۲, ۱۴۰۱ ۱۴:۲۷ Asia/Dushanbe
  • جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش :رونمایی از کشنده فوق سنگین نیروی زمینی ارتش ایران در آینده نزدیک

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با اشاره به رشد سالانه کمی و کیفی تولیدات در حوزه آمادگی‌های رزمی گفت، کشنده فوق سنگین نیروی زمینی ارتش ایران تولید شده است و در آینده نزدیک رونمایی می شود.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران تصریح کرد، ادامه روند رو به پیشرفت‌ صنعت دفاعی ایران، مستلزم فناوری، دانش و امکانات زیاد است تا بیش از پیش دانش و ایده  تبدیل به محصولی کاربردی شود.

سرتیپ نعمتی افزود، پشتوانه امنیت و قدرت امروز ایران، ایده پردازی‍ها و تولیدات داخلی مجموعه نیرو‌های مسلح و همچنین استفاده از دانش، دانشمندان داخل کشور است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 31 اوت 2016 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

کلیدواژه