اردیبهشت ۰۷, ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴ Asia/Dushanbe
  • حماس: هشدارهای نصرالله عامل بزرگ بازدارنده برای حمله رژیم صهیونیستی است

مقام بلندپایه حماس گفت، تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر این که این گروه به هرگونه حمله امنیتی به هرگونه شخصیتی در لبنان پاسخ خواهد داد، عاملی بازدارنده برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل ازشبکه المیادین "اسامه حمدان" مقام بلند پایه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، اتاق عملیات مشترک مقاومت اهتمام زیادی دارد که به جنایات اسرائیل و هرگونه حمله تل آویو به هر یک از فرماندهان مقاومت پاسخ دهد.

حمدان افزود، علت ناتوانی رژیم صهیونیستی قدرت وتوان مقاومت در برخورد با هرگونه حمله است و اسرائیل از اتحاد میدان‌های نبرد بسیار نگران است، چرا که تشکیلات این رژیم بر تفرقه امت اسلامی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و اختلاف میان کشورها بنا شده است.

این مقام فلسطینی با تاکید بر این که  اگر امت اسلامی با اتحاد و یکپارچگی به رویارویی با صهیونیست‌ها بپردازند، اشغالگران نمی توانند در هیچ جنگی پیروز شوند، تصریح کرد، اسرائیل در مرحله سراشیبی قرار دارد و مقاومت در حال رشد است.

حمدان اعلام کرد: این که اسرائیل "صالح العاروری" معاون رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشبیه می‌کند، نشان از این دارد که اسرائیل از شخصیت های الهام بخش در امت اسلامی هراس دارد.

حمدان در پایان به سوریه اشاره کرد و گفت، رویکرد دولت دمشق همچنان حمایت از فلسطین بوده و این چیزی است که ما همیشه از بشار اسد رئیس جمهوری این کشور شنیدیم.

کلیدواژه