آبان ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۸:۳۴ Asia/Dushanbe
  • سیدحسن نصرالله: نبردی قانونی‌تر، انسانی‌تر از نبرد با صهیونیست‌ها نیست
    سیدحسن نصرالله: نبردی قانونی‌تر، انسانی‌تر از نبرد با صهیونیست‌ها نیست

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، اگر بخواهیم نبردی کامل از نظر قانونی، انسانی، اخلاقی و دینی را بیابیم، بهتر از نبرد با صهیونیست ها نمی یابیم.

سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت تکریم شهدای راه قدس در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نتایج این سخنرانی در آماده‌باش کامل قرار دارد و شبکه‌های صهیونیستی اعلام داشتند تمام غرب آسیا نفس‌های خود را برای شنیدن این سخنان در سینه حبس کرده‌اند، لحظاتی پیش آغاز شد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، «سیدحسن نصرالله» امروز جمعه در مراسم پاسداشت یاد شهدای حزب الله که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد گفت، قبل از داشتن سلاح، قدرت واقعی ما ایمان، بصیرت، هوشیاری، پایبندی عمیق به این آرمان، آمادگی بالا برای جانفشانی و صبر بی‌حد و مرز است که خانواده‌های شهدا مصداق آن هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد، درود ویژه به این ملت اسطوره‌ای؛ مردمی که در این جهان نظیر ندارند، مردم غزه. زبان از بیان عظمت، جبروت و پایداری مردم غزه و همچنین مردم کرانه باختری عاجز است.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد، اوضاع سال‌های اخیر در فلسطین بسیار دشوار بوده که با به‌قدرت‌رسیدن دولت افراط‌گرا، نادان و ددمنش جدید صهیونیستی اوضاع بدتر شده است.

کلیدواژه