دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۶:۴۰ Asia/Dushanbe
  • حمله راکتی مقاومت عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه
    حمله راکتی مقاومت عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

مقاومت اسلامی عراق برای چندمین بار طی روزهای اخیر، یکی دیگر از پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی عراق، امروز دوشنبه (اول ژانویه)  پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه "الشدادی" ،جنوب استان الحسکه ، شمال شرق سوریه، را هدف حمله قرار داد.

شب گذشته نیز برخی منابع از حمله پهپادی و راکتی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شهر الشدادی خبر داده بودند.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز شب گذشته گزارش داد،  دو پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر و کونیکو در دیرالزور،شرق سوریه، هدف حمله راکتی قرار مقاومت عراق گرفته است.  
پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر هم بامداد دیروز با سه پهپاد هدف حمله قرار گرفت و خسارت هایی به آن وارد شد.
مقاومت اسلامی عراق همچنین یک موضع نظامی صهیونیستها را در جولان اشغالی سوریه با پهپاد هدف قرار داد. 

 

با شروع عملیات "طوفان الاقصی" در ۷ اکتبر گذشته و اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به ویژه بمباران های شدید و محاصره این منطقه با کمک آمریکا، سه گروه مقاومت اسلامی منطقه یعنی حزب الله لبنان، انصارالله یمن و گروه های مقاومت عراقی به کمک مقاومت فلسطین در غزه پیوستند تا شرایط ضدانسانی به وجود آمده در اثر تهاجم صهیونیست ها را کاهش دهند.


در پی  بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی غزه توسط بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی هر یک از گروه های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ در این بین گروه های عراقی با هدف قرار دادن  پایگاههای آمریکایی در عراق و سوریه به اشغالگران تفهیم کرده اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم باریکه غزه بر عهده حامیان اسرائیل است.

کلیدواژه