اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵ Asia/Dushanbe
  • هنیه: حماس با وجود آمادگی در نبرد، در مذاکرات منعطف است
    هنیه: حماس با وجود آمادگی در نبرد، در مذاکرات منعطف است

 رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حماس با وجود آمادگی در نبرد، در مذاکرات با اسرائیل انعطاف دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس گفت: حماس در مذاکرات با اسرائیل دارد انعطاف نشان می‌دهد و هم زمان آماده تداوم نبرد است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب هولناک‌ترین جنایت‌ها از جمله کشتار، آواره کردن مردم، شکنجه، گرسنگی و نسل کشی است، تصریح کرد: جهان و به ویژه کشور‌های عربی باید با دشمن مقابله و تجاوزاتش را مهار کنند.

هنیه تاکید کرد: مقاومت طرح‌های دشمن برای کوچاندن فلسطینیان از باریکه غزه و شمال آن را ناکام گذاشت و هنوز ۷۰۰ هزار نفر از فلسطینیان در این مناطق ثابت و پایدار هستند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تصریح کرد: مقاومت امانت‌دار فداکاری‌ها و جانفشانی‌های ملت تا بیرون راندن اشغالگران خواهد بود و به اصول ملت و امت پایبند خواهد ماند.

هنیه با بیان اینکه، تهدید دشمن به ارتکاب جنایاتی تازه در رفح بیانگر خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی است، تاکید کرد: جهان باید با تامین پل‌های کمکی پایدار، از مردم غزه در برابر توطئه گرسنگی و قحطی محافظت کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با بیان اینکه، دشمن صهیونیستی چند ماه است در مقابل دلاورمردان فلسطینی در میدان نبرد در باریکه غزه عاجز و ناتوان مانده و تنها اقدام به قتل و کشتار زنان و کودکان کرده است، تصریح کرد: دشمن گمان می‌کند با محاصره مسجد الاقصی و رها کردن افسار شهرک‌نشینان برای تعرض به آن، می‌تواند نبرد طوفان الاقصی را از معنا و مفهوم اصلی خود خالی کند.

هنیه تاکید کرد: مسجد الاقصی عنوان و نماد رویارویی باقی خواهد ماند و مردم با مقاومت از مساجد، کلیسا‌ها و مقدسات دفاع خواهند کرد.

رژیم نسل کش اسرائیل از هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم نامشروع شده است.

 

کلیدواژه