اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۵:۳۱ Asia/Dushanbe
  • محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه
    محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه

انصارالله یمن، جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی در میدان نابلسی باریکه غزه را محکوم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت جدید خود،  روز پنجشنبه هزاران آواره فلسطینی از شهر غزه، جبالیا و بیت حانون در میدان نابلسی منتظر رسیدن کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه در جاده ساحلی هارون الرشید در منطقه شیخ عجلین در غرب شهر غزه بودند را بمباران کرد.

در همین راستا و به گزارش روز جمعه خبرگزاری مهر؛ انصارالله یمن در بیانیه ای با اشاره به بمباران آوارگان در میدان النابلسی باریکه غزه در صف غذا اعلام کرد، این جنایت وحشیانه گواه دیگری بر  نفرت صهیونیست هاست و بخشی از عملیات نسل کشی است که این رژیم در غزه انجام می‌دهد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه آمریکا مسئول ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است، آمده است: وتوی توقف جنگ در غزه توسط آمریکا، گواه پوشش سیاسی آمریکا برای جنایات اشغالگران صهیونیستی است.

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن هم  درباره آخرین تحولات غزه گفت: آمریکا از بزرگ‌ترین کشور‌های ناقض معیار‌های حقوق بشر و مسئول تجاوز به باریکه غزه و یمن است.

بدرالدین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ۲۷۳۵ مورد جنایت نسل کشی علیه شهروندان غیرنظامی در باریکه غزه مرتکب شده و تازه‌ترین مورد آن جنایت در خیابان الرشید در شهر غزه است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: مردم غزه و مقاومت فلسطین به رغم حمایت غربی ها از رژیم صهیونیستی و سکوت جهان عرب همچنان مقاوم و پایدار هستند و بر اساس اذعان خود صهیونیست ها، ضربات سنگینی به این رژیم وارد کرده اند. 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه ای اعلام کرد: جنایت هولناک خیایان " الرشید" دلیل روشنی بر نسل کشی صهیونیست‌ها ضد ملت فلسطین در باریکه غزه است .

در حمله نظامیان رژیم نسل کش اسرائیل به خیابان الرشید شهر غزه بیش از ۱۰۴ نفر شهید و ۷۶۰ نفر هم مجروح شدند.

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی ضد باریکه غزه، بیش از ۳۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کلیدواژه