اسفند ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۸:۲۸ Asia/Dushanbe
  • حملات سنگین حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی
    حملات سنگین حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی با بیش از ۱۰۰ راکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن در باریکه غزه و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان لبنانی در "بعلبک" جنوب این کشو، روز سه شنبه مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی دشمن در  پایگاه "کیلع" را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.


حدود ۱۰۰ گلوله راکت صبح امروز به سمت سرزمینهای اشغالی فلسطین شلیک شد که این سنگین‌ترین حمله از زمان آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته بود.
همزمان آژیر‌های خطر به طور خاص در شمال جولان اشغالی، الغجر و عین قنیا به صدا درآمد.
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «گیورا زالتز» رئیس شورای منطقه‌ای شهرک سازی در "الجلیل الاعلی" و رئیسان دیگر شورا‌های شهرک‌های تخلیه شده، پایان جنگ ضد باریکه غزه را خواستار شدند.


در همین حال،«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به ریاست «خلیل الحیه» دیدار و درباره آخرین تحولات باریکه غزه و کرانه باختری تبادل نظر کرد.

کلیدواژه