آذر ۱۲, ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷ Asia/Dushanbe
  • شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در اوایل سال 2022
    شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در اوایل سال 2022

آمارها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی تاکنون۲۱۴ شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده است.

 نظامیان صهیونیست در تازه ترین جنایت، «عمار حمدی مفلح» اسیر آزاده فلسطینی را روز گذشته (جمعه) در شهرک حواره در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری رود اردن از فاصله نزدیک به شهادت رساندند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری سما، بعد از شهادت عمار حمدی مفلح (۲۲ ساله) توسط نیروهای رژیم صهیونیستی، آمار شهدای فلسطینی از اوایل سال جاری تا به این لحظه به ۲۱۴ نفر رسید.

بر اساس آمارهای جمع آوری شده، از میان این شهدا ۱۵۸ نفر از کرانه باختری رود اردن از جمله قدس اشغالی، ۵۲ نفر از باریکه غزه و ۴ نفر از مناطق اشغالی ۱۹۴۸ هستند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

کلیدواژه