تیر ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۴:۰۵ Asia/Dushanbe
  • از اول ژوئیه، نمایشگاه و فروشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در نواحی مختلف تاجیکستان برگزار می شود
    از اول ژوئیه، نمایشگاه و فروشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در نواحی مختلف تاجیکستان برگزار می شود

فردا 16 ژوئیه در پارک های فرهنگی و تفریحی شهر دوشنبه، شهرستان اسفره، منطقه باباجان غفوراف و خراسان نمایشگاه و فروش محصولات کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش خاور، از اول ژوئیه، نمایشگاه و فروشگاه محصولات کشاورزی، صنایع دستی، غذاهای ملی و برنامه های فرهنگی و تفریحی در شهرها و نواحی تاجیکستان، در پارک های فرهنگی و تفریحی برگزار می شود.

  16 ژوئیه  نیز نمایشگاه و فروش محصولات کشاورزی، در پارک های فرهنگی و تفریحی شهر دوشنبه، شهرستان اسفره، منطقه باباجان غفوراف و خراسان نمایشگاه و فروش محصولات کشاورزی برگزار می شود.

" پارک ارم" در اسفره، باغ فرهنگی "دریاچه جوانان" در ناحیه باباجان غفوراف و  "پارک نظام الدین علیشیر نوایی"در  ناحیه خراسان میزبان بازدیدکنندگان است.

زمان نمایشگاه و فروش محصولات ملی و غذاهای ملی از ساعت 8 الی 11 و نمایش هنرهای مردمی و برنامه های فرهنگی و ادبی از ساعت 17 الی 20 تعیین شده است.

تاکنون در شهرستان‌ها و بخش‌های رودکی، حصار، وحدت، شهرتوس، کانی بادام، قبادیان، تورسون زاده، جیحون، جبار رسول اف، اسپیتامن، شهر نو، پنج و سایر شهرها و نواحی نمایشگاه‌ها و فروش محصولات کشاورزی برگزار شده است.

نمایشگاه و فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی، غذاهای ملی و برنامه های فرهنگی و تفریحی شهرها و نواحی تاجیکستان تا 25 اوت در پارک های فرهنگی و تفریحی شهر دوشنبه پایتخت این کشور ادامه دارد.

 

کلیدواژه