تصمیم کمیته گردشگری تاجیکستان برای ارتقاءسطح کیفیت خدمات
(last modified Wed, 23 Aug 2023 04:27:01 GMT )
شهریور ۰۱, ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷ Asia/Dushanbe
  • تصمیم کمیته گردشگری تاجیکستان برای ارتقاءسطح کیفیت خدمات

کمیته توسعه گردشگری تاجیکستان تصمیم دارد با برگزاری مسابقات سطح و کیفیت خدمات را ارتقا دهد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،بر اساس اعلام کمیته توسعه گردشگری تاجیکستان، این مسابقه در بخش‌های «بهترین شرکت مسافرتی»، «بهترین هتل»، «بهترین رستوران»، «بهترین سایت گردشگری» و «بهترین راهنما» برگزار می‌شود.

هدف از این مسابقه تشویق خدمات گردشگری به افزایش کیفیت خدمات، جذب کارشناسان مستقل و کاربران شبکه های اجتماعی برای ترویج طیف گسترده ای از فرصت های گردشگری است.

مقامات تاجیکستان در تلاش هستند تا هر چه بیشتر گردشگران را برای سفربه این کشور جذب کنند.

به گفته رئیس کمیته توسعه گردشگری تاجیکستان، در 6 ماه نخست سال 2023 تعداد گردشگران خارجی در این کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

گزارش شده است که در نیمه اول سال جاری 628 خارجی از تاجیکستان دیدن کرده اند که بیش از 487 هزار نفر از آنها به منظور گردشگری به این کشور آمده اند.

 

کلیدواژه