مهر ۰۸, ۱۴۰۲ ۲۱:۴۹ Asia/Dushanbe
  • عزم تاجیکستان و قطر بر گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی

مقامات تاجیکستان و قطرباهم ملاقات کردند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،ذوقی ذوقی‌زاده»، وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان در دوحه با «محمد بن عبدالرحمان الثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی ابراز و در مورد انجام تلاش‌های بیشتر برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مشخص، توافق کردند.

وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد که روابط دوجانبه بین تاجیکستان و قطر به سطح بالایی رسیده است.

ذوقی‌زاده از نخست وزیر قطر خواست تا به عنوان مدیر اجرایی هیات سرمایه‌گذاری کشورش در اجرای پروژه‌های اولویت‌دار تاجیکستان به ویژه تامین مالی ساخت نیروگاه برق آبی «راغون» کمک کند.

بنابر سخنان وزیر تاجیک پروژه ساخت فرودگاه بین‌المللی مسافری و باری در منطقه «دنغره»، پروژه نوسازی شرکت آلومینیوم تاجیک، تکمیل مجتمع مسکونی «دیار دوشنبه»، احداث ساختمان‌های بلند در دوشنبه و زیرساخت‌های گردشگری از دیگر طرح‌های اولویت‌داری که نیاز به حمایت مالی دارند، است.

دو طرف در بخش دیگری همچنین امکان افتتاح مسیرهای مستقیم مسافری بین دوشنبه و دوحه و همچنین مسائل مربوط به پذیرش 4 هزار مهاجر کاری تاجیک توسط قطر گفت‌وگو کردند.

 

کلیدواژه