دی ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۸:۵۶ Asia/Dushanbe
  • جام ملت‌های آسیا؛ سرمربی تاجیکستان: کشوری کوچک با قلبی بزرگ هستیم سرمربی تاجیکستان: کشوری کوچک با قلبی بزرگ هستیم
    جام ملت‌های آسیا؛ سرمربی تاجیکستان: کشوری کوچک با قلبی بزرگ هستیم سرمربی تاجیکستان: کشوری کوچک با قلبی بزرگ هستیم

سرمربی تیم فوتبال تاجیکستان در آستانه دیدار تیمش برابر چین در جام‌ملت‌های آسیا، گفت: هر چند کشوری کوچک هستیم اما قلبی بزرگ داشته و اهداف مشخصی داریم.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان،پیتر سگرت با اشاره به دیدار تیمش برابر چین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: هر چند در مقایسه با چین، کشور کوچکی هستیم و جمعیت زیادی نداریم اما در مقابل قلب بزرگی داریم و می‌دانیم چگونه مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال فقط ورزش برد و باخت نیست، ما باید به هم احترام بگذاریم. باید از AFC و برگزارکنندگان جام‌ملت‌های آسیا برای همه چیز تشکر کنم. ما از حضور در قطر خوشحالیم و حضور در جام ملت‌های آسیا برای تاجیکستان باعث افتخار خواهد بود.

سرمربی تاجیکستان یادآور شد: فوتبال در آسیا پیشرفت بسیاری کرده و ما آن را در آخرین جام جهانی دیدیم، فوتبال این قاره به فوتبال اروپا نزدیک‌تر شده است. اولین بار است که اینجا هستیم که افتخار و گامی بزرگ برای فوتبال تاجیکستان به شمار می‌رود و می‌دانیم که در گروه سختی هم قرار داریم. باید به همه احترام بگذاریم اما باور کنید آنها هم باید به ما احترام بگذارند چراکه می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

گفتنی است دیدار دو تیم، فرا شنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود. تیم تاجیکستان در گروه A با تیم‌های قطر، چین و لبنان همگروه است.

کلیدواژه