اسفند ۰۷, ۱۴۰۲ ۱۷:۴۶ Asia/Dushanbe
  • افزایش همکاری تاجیکستان با بانک جهانی
    افزایش همکاری تاجیکستان با بانک جهانی

بانک ملی تاجیکستان و بانک جهانی همکاری در زمینه دیجیتالی کردن اقتصاد تاجیکستان را تقویت می دهند

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از خاور، فردوس طالب زاده، رئیس بانک ملی تاجیکستان با هیئت بانک جهانی در دوشنبه دیدار و گفتگو و وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بانک ملی تاجیکستان و بانک جهانی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

رئیس بانک ملی تاجیکستان با ابراز رضایت از سطح همکاری‌های سودمند دوجانبه با بانک جهانی در اجرای پروژه‌های تقویت بخش‌های اقتصادی و اجتماعی تاجیکستان، یکی از زمینه‌های مهم همکاری با این بانک به ویژه در حوزه دیجیتالی شدن و بهبود فضای سرمایه گذاری را اعلام کرد.

گفته شد که بانک ملی تاجیکستان در چارچوب پروژه‌های مرتبط با بخش‌های مدیریت مالی، از جمله “برنامه تقویت بخش مالی” که با کمک مالی دفتر همکاری‌های اقتصادی سوئیس (SECO) اجرا می‌شود، با بانک جهانی در زمینه توسعه بخش های مالی و خصوصی همکاری نزدیک دارند.

اوزان سویملی، رئیس نماینده دائم بانک جهانی در تاجیکستان و فرخ سلطانوف، رئیس نماینده دائم شرکت مالی بین المللی بانک جهانی آمادگی خود را برای گسترش همکاری ها در بخش ثبات سیستم بانکداری تاجیکستان اعلام کردند.

طرفین در مورد اجرای همکاری در راستای تشکیل اقتصاد “سبز”، روند دیجیتالی شدن اقتصاد تاجیکستان، حفظ کارآفرینی خصوصی، جذب منابع مالی به بخش خصوصی، توسعه بازار اوراق بهادار و انتشار اوراق قرضه سبز، افتتاح حساب مکاتباتی، ارتقای اصلاحات مالی، تأسیس فرهنگستان بانکداری و سایر موارد ارائه شده ابراز نظر کردند.

 

کلیدواژه