کار در شهرداری دوشنبه شبانه روزی میشود
دی ۳۰, ۱۳۹۵ ۰۹:۱۲ Asia/Dushanbe
رستم امامعلی شهردار تازه منصوب شده دوشنبه دستور داده است تا در این نهاد در فصل زمستان برای حل به موقع مشکلات شهروندان شیفت شبانه روزی برقرار شود.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از رسانههای تاجیکی، طبق دستور رستم امامعلی از 18 ژانویه امسال، شیفت مقامها در ماههای ژانویه و فوریه آغاز و از مدیران شعبههای ناحیهها تا معاون اول شهردار دوشنبه را شامل میشود.
شهردار دوشنبه هدف از این اقدام را تأمین فعالیت منظم بخشهای مهم شهر، واکنش فوری رییسان و مقامات و آسان شدن حل به موقع مشکلات همه روزه شهروندان اعلام کرده است.
رستم امامعلی مسوولیت نظارت بر اجرای این دستور را به عهده تاج دین سید زاده رییس دستگاه شهر دوشنبه گذاشته است.