پایان موسم کوهنوردی در تاجیکستان
شورای دولتی رشد گردشگری تاجیکستان از پایان موسم کوهنوردی در این کشور خبر داد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از خبرگزاری روسی ریانووستی، با انتقال آخرین گروه 13 نفره از کوهنوردان خارجی پس از فتح قله اسماعیل سامانی در ولایت بدخشان به وسیله بالگرد به ناحیه لخش، موسم کوهنوردی در تاجیکستان به پایان رسید.
شورای دولتی رشد گردشگری تاجیکستان اعلام کرده است، در سال جاری 125 کوهنورد از 20 کشور جهان موفق به صعود به قله هفت هزار و 495 متری اسماعیل سامانی شده اند.
این کوهنوردان از آلمان، روسیه، ایتالیا، اتریش، اوکراین، بلاروس، ترکیه، استونی، بریتانیا، اسپانیا، دانمارک، فرانسه، سوئد، مکزیک، نروژ، لهستان، لیتونی، کانادا، قزاقستان و قرقیزستان بوده اند که مرتفع ترین قله کوهستان های ولایت بدخشان تاجیکستان را فتح کردند.
اکنون به دلیل سرد شدن هوا و محدود شدن وسعت دید، امکان صعود به قله اسماعیل سامانی وجود ندارد و به طور رسمی پایان موسم کوهنوردی در تاجیکستان اعلام شد.
البته در موسم کوهنوردی امسال در تاجیکستان یک حادثه ناگوار نیز رخ داد که طی آن یک فروند بالگرد می- 8 گارد ملی تاجیکستان حامل 15 کوهنورد روز 12 اوت سال جاری در کوه های بدخشان دچار سانحه شد.
در این حادثه سه کوهنورد روسی و دو خلبان تاجیک جان خود را از دست دادند.