تیر ۰۶, ۱۳۹۸ ۱۹:۵۴ Asia/Dushanbe
  • سفیر تاجیکستان در ایران :وحدت ملی ، رمز ماندگاری استقلال تاجیکستان است

نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در ایران امروز در مراسم جشن روز وحدت ملی این کشور در سفارت تاجیکستان در ایران گفت، علت شکست دولت سامانیان در هزار سال پیش وجود تفرقه  و نبود وحدت ملی بوده است.

به گزارش خبرنگار رادیو تاجیکی صدای خراسان،وی که در میان جمعی از تاجیکستانی های مقیم ایران سخن می گفت،افزود، تاجیکستانی ها بعد از انقراض سامانیان، در سال 1991 با وحدت خود به استقلال دست یافتند و اکنون یک کشور مستقل دارند.

سفیر تاجیکستان در ایران با انتقاد از تفرقه افکنان بین مردم و دولت تاجیکستان گفت،بدخواهان ،جنگ تحمیلی داخلی تاجیکستان را به راه انداختند و هستی مردم این کشور را ویران کردند.

زاهدی با اشاره به امضای سازشنامه صلح با میانجیگیری ایران افزود، امام علی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در 22 سال پیش با امضای سازشنامه، موجبات وحدت مردم و گروه ها را فراهم آورد و اکنون دوران هستی سازی تاجیکستان است.

وی بر حفظ وحدت ملی و تقویت روابط با کشورهای همزبان و همسایه تاکید کرد.

مراد جان بردبایوف معاون سفیر تاجیکستان در ایران ، دکتر نار نارف از کارکنان رادیو تاجیکی صدای خراسان،شاه منصور شاه میرزا کارشناس میز تاجیکستان در اکو و یک دانشجوی تاجیک در دانشگاه های ایران درباره اهمیت وحدت ملی تاجیکستان و پرهیز از تفرقه و نفاق و تقویت روابط ایران و تاجیکستان با کمک رادیو تاجیکی صدای خراسان مطالبی بیان کردند.

Image Caption
Image Caption
Image Caption

 

Image Caption

 

 

کلیدواژه