آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۹:۴۸ Asia/Dushanbe
  • رحمان برخی مقامات تاجیکستان را برکنار و شماری را ابقا کرد
    رحمان برخی مقامات تاجیکستان را برکنار و شماری را ابقا کرد

رییس جمهوری تاجیکستان که دوره جدید ریاست جمهوری خود را آغاز کرده است با صدور فرمان‎هایی برخی مقامات این کشور را برکنار و شماری را نیز در سمت‌های خود ابقا کرد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه اطلاع رسانی ریاست جمهوری تاجیکستان، بر اساس فرمان‎های جداگانه امامعلی رحمان قاهر رسول‌زاده نخست وزیر، دولت علی سید و دولت علی گل محمد زاده معاونان وی در سمت‌های خویش ابقا شدند.

 

از سوی دیگر عثمان‌علی عثمان زاده که قبلا وزیر انرژی و ذخایر آب تاجیکستان بود، از این پس در سمت معاون نخست وزیر این کشور فعالیت خواهد کرد.

همچنین بر اساس این فرمان‎ها  ژنرال‎ها  شیرعلی  میرزا، رمضان رحیم زاده و سید مومن یتیم اف وزرای دفاع، کارهای داخله و رییس کمیته  دولتی امنیت ملی تاجیکستان نیز در سمت‌های خویش باقی ماندند.

با این حال شیرعلی  کبیر که مدیر شرکت آلومینیوم  تاجیکستان بود از این پس در سمت وزیر صنایع و فناوری‌های نوین این کشور فعالیت خواهد کرد.

 همچنین خانم  شیری امان زاده رییس کمیته دولتی گردشگری تاجیکستان به سمت وزیرکار و مهاجرت این کشور و دلیر جمعه اف مدیر شرکت انرژی ولایت بدخشان بود، به سمت وزیرانرژی و ذخایر آب تاجیکستان منصوب شده است.

 همچنین وزیران معارف وعلوم، رشد اقتصاد و تجارت و مالیه تاجیکستان درسمت‌های خود ابقا شدند.

 

کلیدواژه