فروردین ۰۸, ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰ Asia/Dushanbe
  • نخستین پرواز بین دوشنبه و مسکو  2 آوریل انجام می شود
    نخستین پرواز بین دوشنبه و مسکو 2 آوریل انجام می شود

رییس آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان گفت ، قیمت بلیت برای هر مسافردر مسیر دوشنبه – مسکو و برعکس نباید از500 دلار بیشتر باشد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه تاج ویک، اکرام سبحان زاده گفته است که نخستین پروازهفته ای میان پایتخت های تاجیکستان و روسیه را شرکت هواپیمایی روسی یوت ایر در روز2 آوریل سال جاری انجام خواهد داد.

این شرکت روزهای جمعه هر هفته یک پرواز رفت و برگشت میان مسکو و دوشنبه انجام می دهد. همچنین شرکت هواپیمایی تاجیکستانی سامان ایر روزهای دوشنبه هر هفته در این مسیرمسافران را منتقل خواهد کرد.

به گفته وی در آینده با توافق دو جانبه میان وزارتخانه های حمل و نقل روسیه و تاجیکستان و مد نظر قرار دادن شرایط کرونایی درباره افزایش پروازهای هفته ای منظم میان این دو کشور تصمیم گیری خواهد شد.

اما شرط پرواز مسافران تاجیکستانی به روسیه الزامی بودن داشتن گواهینامه آزمایش منفی کووید 19 است که باید 72 ساعت قبل از پرواز دریافت شود.

مطابق با تصمیم ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا فدراسیون روسیه، این کشوراز اول آوریل ارتباط هوایی با تاجیکستان ، ازبکستان و تعدادی دیگراز کشورهای جهان را از سر می‌ گیرد.

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه