فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ Asia/Dushanbe
  • وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان از از مهاجران غیرمجاز خواسته است  حضور خود در روسیه را قانونی کنند
    وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان از از مهاجران غیرمجاز خواسته است حضور خود در روسیه را قانونی کنند

در پی هشدار وزارت کشور (امور داخله) روسیه به 247 هزار تاجیکستانی غیر مجاز حاضر در این کشور، وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان بیانیه ای منتشرکرد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان، در این بیانیه از تاجیکهایی که  بدون مجوز در روسیه بسر می برند خواسته شده است که با مراجعه به ادارات خدمات مهاجرت این کشور، اقامت خود را ثبت کنند.

 پیش از این وزارت کشور روسیه اعلام کرده بود که در صورت ثبت نشدن اقامت این مهاجران غیرمجاز تا 15 ژوئن از روسیه اخراج می شوند و ورود دوباره آنان نیز به این کشور ممنوع خواهد بود.

بر این اساس وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان از این دسته از مهاجران کاری خواسته است برای رسمی و قانونی کردن حضور خود در روسیه از  فرصت داده شده  استفاده کنند  و سفارت و کنسولگری ها  و نمایندگی  وزارت کار و مهاجرت تاجیکستان  در مسکو نیز در این زمینه آماده همکاری است.

چند روز قبل الکساندر گاراوای معاون وزیر کشور روسیه در نشست مجمع بین پارلمانی کشورهای عضو جامعه همسود گفت که در این کشور نزدیک به یک میلیون تبعه خارجی غیر مجاز زندگی می کنند که 247 هزار نفر آنان تاجیکستانی هستند.

وی تاکید کرد که این افراد باید با همکاری مقامات مهاجرت تاجیکستان تا 15 ژوئن اقامت خود در روسیه را رسمی کنند، درغیر این صورت از این کشوراخراج می‌شوند و مرزهای روسیه به روی آنها بسته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه