فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸ Asia/Dushanbe
  • هر سال تعداد زیادی از جوانان تاجیک به سبب های گوناگون از رفتن به خدمت سربازی خودداری می کنند
    هر سال تعداد زیادی از جوانان تاجیک به سبب های گوناگون از رفتن به خدمت سربازی خودداری می کنند

دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان به وزیر دفاع، دادستان کل و وزیر کارهای داخله دستور داده است که شکایت ها از سربازگیری اجباری برای خدمت در نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه اسپوتنیک، رجب میرزا روزنامه نگار و مبتکر درخواست ممنوع شدن جذب اجباری جوانان به خدمت نظام وظیفه گفته است که دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان پس از دریافت شکایت‌های فراوان، به ژنرال شیرعلی میرزا وزیر دفاع، رمضان رحیم زاده وزیر کارهای داخله و یوسف رحمان دادستان کل تاجیکستان دستور بررسی این موضوع را داده است.

قبلا رجب میرزا با تنظیم پیامی به ریاست جمهوری تاجیکستان برای پایان دادن به سربازگیری اجباری اقدام به جمع آوری امضا از مردم کرد که با استقبال کاربران در شبکه های اجتماعی روبه رو گردید.

وی تاکید کرده بود که بازداشت و اعزام اجباری جوانان در کوچه و خیابان ها به خدمت نظام وظیفه نوعی آدم ربایی می باشد که باید بر اساس قانون‌های جنایی تاجیکستان با مقصران برخورد شود.

به دلیل‌های مختلف همه ساله تعداد زیادی از جوانان تاجیک که دارای شرایط خدمت در نیروهای مسلح می باشند، از رفتن به واحدهای نظامی خودداری می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه