سرگردانی دوباره برای مسافران تاجیک پرواز روسی
در پی شکایت 200 مسافر تاجیکستانی به دلیل انجام نشدن پرواز چارتری شرکت هواپیمایی روسی " نسیم شمالی"، رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاجیکستان توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از سامانه اسپوتنیک، اکرام سبحان زاده گفته است که دلیل سرگردانی این مسافران که از قبل برای این پرواز بلیت تهیه کرده بودند، دیر رسیدن درخواست شرکت روسی نسیم شمالی بوده است.
وی افزود: شامگاه 25 می پرواز مسیر دوشنبه به سن پترزبورگ روسیه انجام نشد و در نتیجه آن 200 مسافر سرگردان شدند.
اکرام سبحان زاده اضافه کرد: چهار شرکت هواپیمایی روسیه از قبل موافقت خود را با درخواست ما برای تعیین 500 دلار به عنوان سقف نهایی قیمت بلیت هر مسافر اعلام کردند، اما شرکت هواپیمایی روسی " نسیم شمالی" پاسخ موافقت خود با این درخواست را دیر فرستاد که موجب تاخیر در این پرواز شد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاجیکستان تاکید کرد: با این حال مشکلی ایجاد نخواهد شد و با بررسی این موضوع مجوز پرواز برای این شرکت روسی نیز صادر می شود.
سبحان زاده افزود: قیمت بلیت برای هر مسافر در مسیر دوشنبه – مسکو و برعکس نباید از500 دلار بیشتر باشد که این مورد به اطلاع تمامی شرکتهای هواپیمای تاجیکستانی و روسی رسانده شده است.
بیشتر بخوانید: