شهریور ۲۵, ۱۴۰۱ ۱۷:۰۰ Asia/Dushanbe
  • نقض آتش بس در مرز تاجیکستان و قزقیزستان
    نقض آتش بس در مرز تاجیکستان و قزقیزستان

کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان امروز (جمعه) اعلام کرد، سربازان پست مرزی قرقیزستان با تیراندازی به پست های مرزی توافقات به دست آمده درخصوص آتش بس را نقض کرده‌اند.

تنش مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان معمولا هرچند وقت یکبار تشدید می شود، اما خیلی زود هم فروکش می کند. صبح روز چهارشنبه درگیری در مرز قرقیزستان و تاجیکستان رخ داد. 

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از اسپوتنیک ، کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان اعلام کرد: از صبح امروز جمعه، درگیری‌های مسلحانه در تمام جهات مرز دولتی با قرقیزستان ادامه دارد، زیرا طرف قرقیزی پذیرش پیشنهاد دوشنبه برای گفت وگوهای صلح را نادیده گرفت و جمعیت شهرک های تاجیکستان را در معرض گلوله باران شدید قرار داد.

درهمین حال، وزارت بهداشت قرقیزستان هم اعلام کرد که تا ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه به وقت گرینویچ، 31 نفر در جریان درگیری های مرزی با تاجیکستان مجروح شده اند. 

همچنین، کمیته امنیت ملی قرقیزستان با مقصر دانستن طرف تاجیکی به نقض آتش بس، اعلام کرد، درگیری شدید همچنان ادامه دارد و قرقیزستان این را تهدیدی برای تمامیت ارضی خود می داند.

قرقیزستان و تاجیکستان اخیرا با خروج تجهیزات نظامی از مرز موافقت کرده بودند.

براساس آمارهای رسمی، در جریان این درگیریها دو نیروی نظامی و سه شهروند قرقیز زخمی وهمچنین، دو سرباز تاجیکی کشته و پنج غیرنظامی به همراه شش سرباز دیگر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

کلیدواژه