دی ۱۸, ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹ Asia/Dushanbe
  • تکذیب مشارکت شهروندان تاجیکستان در ناآرامی های گسترده در قزاقستان از سوی دادستانی کل تاجیکستان
    تکذیب مشارکت شهروندان تاجیکستان در ناآرامی های گسترده در قزاقستان از سوی دادستانی کل تاجیکستان

دادستانی کل تاجیکستان مشارکت شهروندانتاجیکستان در ناآرامی های گسترده در قزاقستان را قاطعانه رد کرد.

در تاریخ 5 ژانویه سال 2023، در پارلمان جمهوری قزاقستان، بریک اصیلف، دادستان کل جمهوری قزاقستان نظری را در مورد دخالت شهروندان سایر کشورها، از جمله شهروندان جمهوری تاجیکستان در ناآرامی های گسترده که در ژانویه 2022 در این کشور رخ داد، بیان کرد. مرکز مطبوعاتی دادستانی کل جمهوری تاجیکستان اما طی بیانیه ای به مراکز خبری اطلاع داد که دادستانی کل جمهوری تاجیکستان مشارکت شهروندان جمهوری تاجیکستان در ناآرامی های گسترده در قزاقستان را قاطعانه رد می کند.

 

دادستانی کل جمهوری تاجیکستان اعلام کرد که مطابق با الزامات قانون آیین دادرسی کیفری، در روند تحقیقات مقدماتی، جمع آوری شواهد از جمله شناسایی مظنونان، وضعیت سلامتی (در فهرست مواد مخدر و داروخانه های روان اعصاب)، وضعیت خانوادگی، وجود محل اقامت دائم و ثبت نام در آن، مشخصات فردی و سایر اطلاعات ارائه می شود. از ژانویه سال 2023 دادستانی کل جمهوری تاجیکستان هیچ اطلاعاتی از دادستانی کل جمهوری قزاقستان در مورد ارائه کمک حقوقی در پرونده های جنایی یا سایر اطلاعات مرتبط در مورد حوادث فوق دریافت نکرده است.

 

مرکز مطبوعاتی دادستانی کل تاجیکستان اعلام کرد: از این رو، دادستانی کل جمهوری تاجیکستان مشارکت شهروندان جمهوری تاجیکستان در ناآرامی های گسترده در قزاقستان را قاطعانه رد می کند.

پیش از این، مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان به “خاور” از عدم مشارکت شهروندان کشورمان در ناآرامی عمومی ژانویه 2022 در قزاقستان اطلاع داده بود. وزارت امور خارجه جمهوری تاجیکستان تاکید کرد: تاجیکستان به طور رسمی از قزاقستان اطلاعاتی مبنی بر مشارکت شهروندان کشور در رویدادهای مذکور دریافت نکرده است.

 

کلیدواژه