پمپئو؛ این بار با ادعاهای حقوق بشری علیه ایران
وزیر امور خارجه امریکا در ادامه اظهارات ضد ایرانی اش، این کشور را به نقض حقوق بشر و آزادی های مذهبی متهم کرد.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از روزنامه "یو اس ای تودی" ، "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه امریکا با حمایت از یک قاتل عامل آشوب های چندماه گذشته در ایران، این کشور را به نقض آزادیهای مذهبی متهم کرد.
همچنین در حالی که دونالد ترامپ، با صدور یک فرمان اجرایی، به منع ورود مسلمانها به خاک آمریکا اقدام کرده است، پمپئو مدعی شد، رییسجمهوری آمریکا در حال اقدام برای محافظت از آزادیهای مذهبی در سراسر دنیا است.
دولت آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر و برابری های نژادی، همواره با دستاویز قرار دادن آزادیهای مذهبی و اجتماعی، می کوشد از این موضوع ها برای اعمال فشار بر کشورهای مخالف خود، سوء استفاده سیاسی کند.