فردا، آخرین مهلت صدور و تمدید برگ حمایت تحصیلی دانش آموزان افغان در ایران
(last modified 1401-10-28T12:29:50+00:00 )
جدی 28, 1401 16:59 Asia/Kabul
  • فردا، آخرین مهلت صدور و تمدید برگ حمایت تحصیلی دانش آموزان افغان در ایران
    فردا، آخرین مهلت صدور و تمدید برگ حمایت تحصیلی دانش آموزان افغان در ایران

اتباع افغانستانی ساکن ایران برای صدور و یا تمدید برگ حمایت تحصیلی سال جدید فقط تا فردا فرصت دارند به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی اعلام کرد: آن دسته از خانواده های افغانستانی دارنده برگه سرشماری معتبر تا ٣٠میزان ١٤٠١ که دارای فرزند  ۶ سال تا ۱۸ سال هستند و افرادی که برگه حمایت تحصیلی سال قبل را داشتند و موفق به دریافت برگه حمایت تحصیلی جدید نشده اند می‌توانند حداکثر تا فردا برای صدور و یا تمدید برگ حمایت تحصیلی سال جدید به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، واجدان شرایط باید به دفاتر کفالت محل صدور برگه حمایت تحصیلی سال قبل و یا دفتر محل صدور برگه سرشماری مراجعه کنند؛ همچنین مشمولانی که دفاتر مربوطه آنان غیرفعال است، برای تعیین وضعیت باید در انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی حضور یابند.

همچنین دارندگان برگه حمایت تحصیلی سال 1400 که تاکنون برای تجدید برگه اقدام نکرده اند، مشروط بر ارائه برگه سال تحصیلی قبل و یا اثبات صدور برگه می توانند آن را تمدید کنند.

دارندگان برگه سرشماری سبزرنگ که تاکنون برای صدور برگه حمایت تحصیلی مراجعه نکرده اند نیز مشروط بر ارائه برگه سرشماری و اسکن آن در سامانه و داشتن شرایط سنی 6 تا 18 سال می توانند در این زمینه اقدام کنند.

کانون انجمن های صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی تاکید کرده است این تسهیلات به هیچ وجه شامل اتباع افغانستانی که در  طرح سرشماری شرکت نکرده اند، نخواهد شد.

مشارکت بیش از ۲ میلیون نفر از اتباع افغانستانی در طرح سرشماری

خدمات اقامتی به اتباع افغانستانی واجد شرایط در ایران

کلیدواژه