سرطان 04, 1402 10:28 Asia/Kabul

نیروهای امنیتی تحت آموزش در مرکزی تربیتی زون شمال‌شرق هستند که در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان با رژه نظامی و افراز ایست های بازرسی در جاده‌های شهر کندز دنبال فراگیری آموزش های مسلکی می‌باشند.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، این سربازان می‌گویند برای تامین امنیت باشندگان این ولایت تا پای جان می ایستند و به هیچ فرد و یا گروهی اجازه نمی‌دهند که آرامش مردم را بر هم بزنند.

زین الله یکی دیگر از این سربازان می‌گوید، در مرکز تعلیمی این ولایت درخصوص مواردی چون عصری، دینی و عقیدتی و همچنان شیوه های مدرن جنگی آموزش دیده اند و از این آموخته‌ها در تامین امنیت و آوردن آرامش برای باشندگان کندز کار خواهند گرفت.

در همین حال مسئولان در مرکزی تربیوی زون شمالشرق می‌گویند، آنان برنامه دارند تا تمام نیروهای امنیتی این ولایت را با برگزاری برنامه‌های آموزشی مسلکی بسازند.

عبدالباسط منصور معاون تدریسی آکادمی تعلیم و تربیه در مرکز تربیویی زون شمال‌شرق می‌افزاید: تلاش های برای مسلکی سازی تمام نیروهای امنیتی کندز و ولایت های همجوار جریان دارد و از مردم میخواهد که برای بازداشت مجرمین و تامین امنیت کامل در شمال‌شرق، پلیس را همکاری نمایند.

همزمان با این باشندگان کندز از برخورد نیروهای امنیتی با شهروندان ستایش نموده، می‌افزایند؛ اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برند و شاهد هیچ تهدیدی امنیتی و ویرانگر در این ولایت نیستند.

تاکید پلیس تخار بر تامین امنیت مردم در عید قربان

کلیدواژه