جدی 14, 1402 16:07 Asia/Kabul
  • علمای اهل سنت افغان در ایران: خون شهدای کرمان ما را در مسیر آرمان مقاومت مصمم می‌کند
    علمای اهل سنت افغان در ایران: خون شهدای کرمان ما را در مسیر آرمان مقاومت مصمم می‌کند

شورای علما و نخبگان اهل سنت مهاجر افغانستانی مقیم ایران با محکومیت شدید جنایت تروریستی کرمان تصریح کرد: خون این شهدا ما را بیش از پیش مصمم می کند تا آرمان شهدای مقاومت را که ورود به بیت المقدس با رمز وحدت کلمه و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است رقم بزنیم.

به گزارش رادیو دری؛ شورای عالی علما و نخبگان اهل سنت مهاجر افغانستانی در ایران با صدور بیانیه ای افزوده است: دشمن با عملیات تروریستی همچون شهادت صالح العاروری (معاون دفترسیاسی جنبش حماس) و به شهادت رساندن زنان، کودکان وافراد بیگناه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  به دنبال احیای آبرو و هیبت پوشالی از دست رفته خویش است که این خوابی بیش نخواهد بود.

در بیانیه این شورا اظهار شده است: حمله بی رحمانه و سفاکانه تروریستی عوامل سرویس‌های امنیتی استکبار جهانی به مردم بی دفاع در مراسم گرامیداشت شهید القدس سردار حاج قاسم سلیمانی، باردیگر باعث جریحه دار شدن قلب های مسلمانان و جبهه مقاومت شد و ثابت کرد که این انسان ها و رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ قانون انسانی پایبند نیستند.

در این بیانیه با اشاره به اخراج مفتضحانه نیروهای استکباری از منطقه به خصوص افغانستان و عراق، عملیات پرشکوه طوفان الاقصی و قهرمانی های برادران یمنی، لبنانی، و سوری آمده است: این پیروزی ها باعث شکسته شدن هیبت استکبار شد که این خود بالاترین شکست برای جبهه مستکبران جهان و در صدر آن آمریکا واسرائیل جعلی است.

 شورای علما و نخبگان اهل سنت مهاجر افغانستانی در ایران، از تمامی سربازان جبهه مقاومت اسلامی درسراسر جهان خواسته است همان طور که آبرو و هیبت پوشالی جبهه باطل را درهم شکسته اند، با پیروی از آیه نفی سبیل و با اتکا به نصرت الهی و دعای تمامی آزادگان جهان، به زودی حذف رژیم منحوس صهیونیستی را در سطح جهان اعلام کنند.

روز گذشته و همزمان با چهارمین سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران،  در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در جنوب ایران، دو انفجار تروریستی در میان زائران این مراسم روی داد که منجر به شهادت 84 تن و مجروح شدن بیش از 200 نفر شد.

به همین مناسبت امروز در ایران عزای عمومی است.

واکنش‌ نهادهای بین المللی و کشورهای مختلف جهان به انفجار تروریستی در کرمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی: جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد

کلیدواژه