جدی 13, 1402 22:55 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد
    رهبر معظم انقلاب اسلامی: جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی تاکید کردند: جنایتکاران بدانند که سربازانِ راه سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی با بیان اینکه جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را تحمل کنند، تاکید کردند: دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین شهادت جمعی از هم وطنان ایرانی را تسلیت گفتند و با مجروحان این حادثه تروریستی همدردی کردند.

امروز چهارشنبه،چهارمین سالگرد شهادت  سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛عصر امروز در مراسم سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، جنوب ایران، دو انفجار تروریستی در میان زائران این مراسم روی داد که منجر به شهادت 95 نفر و مجروح شدن 220 نفر شد.

ایران سیاهپوش شد؛ آخرین آمار شهدا و زخمی‌های دو انفجار خونین در کرمان

کلیدواژه