حمل 27, 1403 17:41 Asia/Kabul
  • حملات ایران به رژیم صهیونیستی؛ مایه افتخار عالم اسلام
    حملات ایران به رژیم صهیونیستی؛ مایه افتخار عالم اسلام

رئیس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی را مایه افتخار و سربلندی تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست.

به گزارش رادیو دری، سیدعیسی حسینی مزاری رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در پیامی در واکنش به حملات گسترده و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: با این حملات، نه تنها بخشی از آرزوهای هر مسلمان مبارز و انقلابی به تحقق پیوست بلکه شرایط سربلندی و افتخار تمام عالم اسلام و آزادیخواهان جهان فراهم گردید.

حجت الاسلام حسینی مزاری در پیام خود تأکید کرد که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی سبب خواهد شد تا تمام آرزوهای مسلمانان، یعنی اخراج اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی و حاکم شدن صاحبان اصلی، یعنی فلسطینیان بر بیت المقدس و حتی ایجاد مصونیت برای تمام کشورهای اسلامی به خصوص حامیان مقاومت اسلامی علیه اسرائیل و همه استکبار جهانی، برآورده گردد.

حسینی مزاری از رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی کل سپاه و ارتش و تمام مدیران و سازمان‌دهندگان و دست اندرکاران نظامی و غیرنظامی این حملات و نیز از مردم شریف ایران که خواهان این حملات بوده و از آن با قاطعیت حمایت کرده و می کنند سپاس‌گزاری کرد.

وی همچنین از مقام‌های طالبان به سبب حمایت عملی از آرمان فلسطین و محکوم کردن صریح جنایات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وزارت خارجه طالبان: حمله ایران به اسراییل دفاع مشروع بود

حمایت دانشگاهیان و کاربران شبکه های اجتماعی افغان از حمله گسترده ایران علیه رژیم اسراییل

کلیدواژه