جبهه مقاومت ملی درباره احتمال حملات داعش به مراکز دیپلماتیک در کابل هشدار داد
(last modified 1403-06-28T11:35:24+00:00 )
سنبله 28, 1403 16:05 Asia/Kabul
  • جبهه مقاومت ملی درباره احتمال حملات داعش به مراکز دیپلماتیک در کابل هشدار داد
    جبهه مقاومت ملی درباره احتمال حملات داعش به مراکز دیپلماتیک در کابل هشدار داد

جبهه مقاومت ملی افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه ایکس درباره  احتمال حملات داعش به مراکز دیپلماتیک در کابل هشدار داد.

به گزارش رادیو دری؛ جبهه مقاومت ملی افغانستان در این اطلاعیه به نقل از منابع اطلاعاتی این گروه اعلام کرده است: داعش با بهره برداری از خلاءهای موجود در حال طراحی حملات خطرناک علیه اماکن دیپلماتیک و نمایندگی های کشورهای منطقه در افغانستان است.

بر اساس این اطلاعیه، منابع مرتبط با جبهه مقاومت ملی، شواهد قانع کننده ای ارائه کرده اند که  نشان می دهد علیه برخی سفارتخانه ها از جمله روسیه تهدیدات مستقیم وجود دارد.

جبهه مقاومت ملی افانستان تصریح کرده است که مدارک خود را درباره این تهدیدها در اختیار این کشورها قرار داده است.

این اطلاعیه می افزاید: هدف از حملات داعش، تخریب روابط تاریخی مردم افغانستان با همسایگان و بدنام کردن نیروهای ضد طالبان است و جامعه جهانی و مردم افغانستان باید در برابر این نیرنگ ها هوشیار باشند.

جبهه مقاومت ملی افغانستان در حالی درباره احتمال حملات داعش به مراکز دیپلماتیک در کابل هشدار داده است که طالبان نیز اخیرا از حضور عناصر داعش در غرب پایتخت خبر داده بود.

از ابتدای روی کار آمدن طالبان، اماکن دیپلماتیک چندین کشور در افغانستان از جمله روسیه و پاکستان هدف حملات تروریستی قرار گرفته است.

طالبان اما همواره تاکید می‌کنند که امنیت پایدار را در افغانستان تامین و گروه‌های تروریستی را سرکوب کرده‌اند.

هشدار طالبان: داعش در غرب کابل است؛ شیعیان اجتماع نکنند

کلیدواژه