اعلام آمادگی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران و لشکر فاطمیون برای مبارزه با اسرائیل
(last modified 1403-07-08T11:07:53+00:00 )
میزان 08, 1403 15:37 Asia/Kabul

مهاجرین و علمای شیعه و سنی افغانستانی برای حضور در خط مقدم مقاومت و مبارزه با غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگاررادیو دری، حجت الاسلام سید جواد وحیدی مسئول بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران در گفت‌وگو با رادیو دری گفت: در پی شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم منفور و تروریست صهیونیستی، نشست علما و مهاجرین افغانستانی شیعه و سنی در محل حوزه علمیه امام هادی در مشهد برگزار و این اقدام رژیم اشغالگر قدس به شدت محکوم شد.

وحیدی افزود: مهاجرین افغانستانی و علمای شیعه و سنی در این مراسم در بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی برای حضور در خط مقدم جبهه مقاومت تاکید کردند که از هیچ نوع کمکی به مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت دریغ نخواهند کرد و برای حضور در خط مقدم جبهه مقاومت آمادگی دارند.

لشکر فاطمیون نیز طی بیانیه ای اعلام کرد که به اذن الهی در کنار سایر نیروهای مقاومت ضربه نهایی را بر پیکر فرسوده رژیم صهیونسیتی وارد خواهد ساخت.

در بیانیه لشکر فاطمیون آمده است: همان‌گونه که طعم تلخ شکست را به گروه تروریستی «داعش» چشاندیم، این‌بار رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیست را به اذن الهی، از این جنایت نابخشودنی پشیمان خواهیم کرد.

این بیانیه خطاب به دنیای استکبار تأکید می کند که با حذف سرداران و مجاهد مردانی مانند سید مقاومت، نه تنها خللی در اراده جبهه مقاومت پدید نخواهد آمد بلکه با جوشش این خون های مقدس، هزاران سید حسن قد برافراشته و راه شهیدان را تحکیم خواهد بخشید.

خون سید حسن نصرالله و یاران ایشان درخت مقاومت را آبیاری و آن را تنومندتر خواهد کرد

فضای حقیقی و مجازی افغانستان در عزای سید مقاومت بسر می برد

کلیدواژه