سرطان 17, 1396 16:07 Asia/Kabul

وزارت امور داخله مى گوید یک مخفیگاه بزرگ مهمات در ولایت لوگر در نتیجه عملیات ویژه نیروهای قطعات خاص پولیس ملی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار رادی دری،بر اساس خبرنامه ای که از سوی این وزارت امور داخله به نشر رسیده آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس ملی شب گذشته یک عملیات ویژه و هدفمند را در قریه اودکی ولسوالی خروار ولایت لوگر راه اندازی کردند که درنتیجه آن یک مرکز بزرگ نگهداری جنگ افزار مربوط به گروه تروریستی طالبان کشف شد.

همچنین این جنگ افزارها شامل؛  یک میل دهشکه، یک میل پیکا، دومیل یازده تیره، یک موتر مملو از مهمات، ۵۰ فیرمرمی راکت، ۱۰۰ قبضه بمب دستی، چهار بوشکه مملو از مواد انفجاری، سه عراده موترسایکل و صد ها فیر مرمی پیکا  و دهشکه می‌شود.

در خبرنامه وزارت داخله، ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروهای قطعات خاص پولیس ملی در امر مبارزه با تروریزم و تروریست، کشف این انبار جنگ افزار مربوط به گروه تروریستی طالبان را یک ضربه محکم به این گروه عنوان کرده است.

در همین حال این وزارت از کشته و زخمی شدن ۱۲۱ هراس افگن طالب در ۷ عملیات ضد هراس افگنی در ۵ ولایت کشور نیز خبر می‌دهد که در نتیجه‌ی آن تلفات سنگینی به گروه طالبان وارد شده است.
خبرنامه می افزاید که در این عملیات ها ۷۸ هراس افگن کشته و ۴۳ هراس افگن زخمی شده‌اند و مقداری جنگ افزار نیز بدست امده است.

جزئیات بیشتر این خبر در گزارش همکامان نوروزی موجود است.

 

 

کلیدواژه