سرطان 09, 1401 16:55 Asia/Kabul
  • هنرمندان ایرانی و افغان، تئاتر «پنت هاوس» را در تهران به روی صحنه می‌برند
    هنرمندان ایرانی و افغان، تئاتر «پنت هاوس» را در تهران به روی صحنه می‌برند

تئاتر «پنت هاوس» با بازی مشترک هنرمندان ایرانی و افغانستانی تا سی ام سرطان در تهران پذیرای علاقمندان به هنر تئاتر است.

به گزارش رادیو دری؛ نمایش پنت هاوس به کارگردانی افشین قیاسی، نویسندگی الناز عطایی و تهیه کنندگی یاسر هشترخانی تا ۳۰ سرطان/ تیر در عمارت نوفل لوشاتو تهران هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می رود.

افشین قیاسی کارگردان این اثر هنری گفت: پنت هاوس روایتی از مشکلات مهاجران افغانستانی در ایران و نمایشی برای ایجاد تعامل و نزدیکی بیشتر میان دو کشور افغانستان و ایران است.

قیاسی با بیان اینکه ژانر این تئاتر، عاشقانه و روایتی از مشکلات اتباع افغانستانی است افزود: در این نمایش، فرصتی ایجاد شده است که بازیگران ایرانی و افغان در کنار هم هنرشان را به نمایش بگذارند.

حسنا قبادی بازیگر ایرانی این نمایش می‌گوید: از اینکه توانستم در تجربه‌ای متفاوت، در کنار هنرمندان خوب افغانستانی ایفای نقش کنم خیلی خوشحالم و امیدوارم این نمایش بتواند مشکلات اتباع افغانستانی در ایران را کاهش دهد.

فاطمه خاوری بازیگر افغانستانی افزود: بازی در این نمایش، مسوولیت بزرگی بود که بتوانیم روابط فرهنگی و اجتماعی بین مردم دو کشور و همدلی آن ها را در حل مشکلات و همزیستی به زیبایی به نمایش بگذاریم. 

نمایش پنت هاوس به کارگردانی افشین قیاسی، نویسندگی الناز عطایی، تهیه کنندگی یاسر هشترخانی تا ۳۰ تیر در عمارت نوفل لوشاتو هرشب ساعت ۱۹:۳۰ بر روی صحنه می رود.

نمایشگاه دستاوردهای مهاجران افغانستانی مقیم ایران 

ایران بیشترین خدمات را به مهاجران افغانستانی ارائه می‌دهد

کلیدواژه