تشریح جزئیات حادثه شهادت سردار سلیمانی؛ در دیدار سفیر ایران با مقامات وزارت خارجه چین
(last modified 1398-10-14T06:20:46+00:00 )
جدی 14, 1398 10:50 Asia/Kabul
  • تشریح جزئیات حادثه شهادت سردار سلیمانی؛ در دیدار سفیر ایران با مقامات وزارت خارجه چین

سفیر ایران در چین در دیدار با مقامات وزارت امور خارجه این کشور،جزئیات حادثه شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را به اطلاع آن‌ها رساند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز گذشته (جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا، «محمد کشاورز زاده» سفیر ایران در چین صبح روز شنبه پس از نشست با مقامات وزارت امورخارجه این کشور گفت: تبعات این اقدام تروریستی بر عهده آمریکا بوده و واشنگتن، مسئول هر گونه افزایش تنش و اقداماتی است که در آینده صورت خواهد گرفت.
سفیر ایران در چین همچنین به برگزاری جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: شورای عالی امنیت ملی ایران تصمیمات مهمی درباره نحوه پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا اتخاذ کرده است.
شورای عالی امنیت ملی ایران عصر جمعه در بیانیه‌ای از اتخاذ تصمیمات مقتضی در خصوص واکنش به ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به دست رژیم‌ آمریکا خبر داد و اعلام کرد: این جنایتکاران با انتقام سخت در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد.

کلیدواژه