دلو 07, 1398 19:24 Asia/Kabul
  • تبیین نقش شهید سلیمانی در تربیت محور مقاومت در همایش «غزه؛ نماد مقاومت»
    تبیین نقش شهید سلیمانی در تربیت محور مقاومت در همایش «غزه؛ نماد مقاومت»

دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با عنوان نقش سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در تربیت محور مقاومت اسلامی فلسطین در تهران برگزار شد.

دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» روز دوشنبه با حضور شماری از شخصیت‌های کشوری و لشکری ایران و نمایندگان جنبش‌‌های مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی فلسطین و جنبش‌های اَمَل و حزب الله لبنان و جمعی از سفرای خارجی کشورهای اسلامی و فعالان جبهه مقاومت در تهران برگزار شد.

«محمدحسن رحیمیان» رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این همایش نقطه شروع نهضت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را حمایت از فلسطین عنوان کرد و گفت: حمایت از فلسطین یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده است و مبارزه با اسرائیل تا نابودی و دفاع از فلسطین تا آزادی کامل جزو مهمترین ارکان خط امام خمینی (ره) بود.

رحیمیان افزود: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را از مسئله‌ای که صرفاً مربوط به کشور‌های عربی بود، به مسئله جهان اسلام تبدیل کردند.

رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با تأکید بر اینکه امروز اسرائیل در بدترین شرایط و ملت فلسطین در قله مقاومت و اقتدار قرار دارد، گفت: نقش سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از ملت فلسطین هم برجسته و آشکار است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: محور مقاومت امروز در سایر مناطق جهان در حال صعود و قدرت نرم آمریکا و غرب در حال افول است.

 

کلیدواژه