تاکید ایران بر حمایت از قدس و مقابله با تهدیدات رژیم جعلی اسرائیل
(last modified 1399-02-31T07:21:54+00:00 )
ثور 31, 1399 11:51 Asia/Kabul
  • تاکید ایران بر حمایت از قدس و مقابله با تهدیدات رژیم جعلی اسرائیل

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل تاکید کرد: تهران به حمایت خود از قدس و فلسطین و مقابله با تهدیدات رژیم جعلی اسرائیل ادامه می‌دهد.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل روز سه شنبه در دیدار با «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با اشاره به تصویب قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت در مجلس ایران تصریح کرد: برای اولین بار یک قانون جامع 16 ماده‌ای برای مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در هفته جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی ایران رسید که متضمن صلح و امنیت منطقه‌ای، بین المللی و تامین حداکثر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده جنبش حماس در تهران نیز از ابتکار عمل مجلس شورای اسلامی ایران برای تصویب قانون مقابله با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که برخی دولت‌ها برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری است که با تصویب قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونستی علیه صلح و امنیت اقدام مهمی را انجام داده است.

قدومی ابراز امیدواری کرد: سایر کشورهای اسلامی و دوستان مردم فلسطین نیز اقدام مشابهی همانند جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

طرفین در این دیدار ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون موضوعات و مسائل مورد علاقه تبادل نظر کردند.

کلیدواژه