سرلشکر باقری: تروریست‌ها و حامیان آنها می‌خواستند امنیت ایران را دچار مخاطره کنند
(last modified 1399-05-14T09:47:51+00:00 )
اسد 14, 1399 14:17 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: تروریست‌ها و حامیان آنها می‌خواستند امنیت ایران را دچار مخاطره کنند

رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: تروریست‌ها و حامیان آنها قصد داشتند با تصرف عراق و سوریه، امنیت جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطرات اساسی کنند.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران  امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نمایشگاه "پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت" در تهران اظهار کرد: اگر حضور و رشادت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمانش و همچنین فتوای مرجعیت و همراهی و همدلی ملت و حاکمیت سوریه و عراق نبود، قطعا حاکمیت این کشورها در دست داعش و دیگر گروه های تروریستی بود.  

سرلشکر باقری افزود; با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت مرجعیت و تلاش سردار سلیمانی و همرزمانش، گروه تروریستی داعش و گروه‌های مانند آن نابود شد و امروز حاکمیت و امنیت به دو کشور سوریه و عراق بازگشت.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد، اگر با ترویست ها در سوریه و عراق مبارزه نمی شد، آنها قصد داشتند تا با تصرف این کشورها، امنیت جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطرات اساسی کنند.

سرلشکر باقری همچنین با بیان اینکه نمایشگاه "پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت" بخش اندکی از تلاش‌های محور مقاومت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی است، گفت: این نمایشگاه نشان می‌دهد که چگونه دشمنان بشریت و اسلام با ایجاد گروه‌های تروریستی تلاش کردند با وحشی‌گری، آزادی و امنیت ملت‌های منطقه را به خطر بیاندازند و مقدسات را مورد هتک حرمت قرار دهند.

کلیدواژه