اسد 22, 1399 17:25 Asia/Kabul
  • تاکید سپاه پاسداران و ارتش ایران بر ارتقای توان دفاعی و مقابله با تهدیدات دشمنان
    تاکید سپاه پاسداران و ارتش ایران بر ارتقای توان دفاعی و مقابله با تهدیدات دشمنان

فرماندهان عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر روزآمد‌سازی راهکارهای هم افزایی و هم راستایی بیشتر برای ارتقای توان دفاعی و مقابله با تهدیدات جبهه دشمنان تاکید کردند.

نشست فصلی وحدت و اخوت فرماندهان ارتش و سپاه روز چهارشنبه با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای دو سازمان در تهران برگزار شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، اظهار کرد: به دلیل برداشت و احساس مشترک و درک یکسان درخصوص مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت.

فرمانده کل ارتش ایران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه همدلی، وحدت و اخوت ارتش و سپاه موجب خرسندی فرماندهی معظم کل قوا است، گفت: بصیرت، درایت و آگاهی آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در اطاعت از فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حفظ وحدت به طور قطع توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

 

کلیدواژه